onsdag 27 augusti 2008


Så här bliv det under trappan i hallen. Fotot taget med min mobilkamera och den är inte alls bra. Jag fattar inte jag va så himla säker på att jag ville ha en musikmobil, men nu använder jag inte den funktionen utan vill verkligen bara ha en bättre kamera.. *suck* ska jag måsta köpa en ny igen?!?

Liam bara hostar och är hes. Trots detta så har jag funderat på att packa in stora vagnen i bilen och bädda ned honom i den och springa några ärenden på stan. Då får jag lite gjort och så väcker vi inte Jonas som försöker sova.. stackarn. Jag behöver skor och nya Jeans. Sen skulle jag ha haft tag på en mindre zinkbalja. Vi va ute och gick i skogen en liten stund i går, och jag började kika efter mossa och vettiga granar som ska kunna stå på vardera sida om farstun i advent. Det är helt sjukt så jultokig jag är. Men det är som en tradition som jag, liam och gamma (gammelmormor) har. Varje höst så plockar vi mossa, kottar, några kvistar med lingonris och enris. Och så får det ligga och invänta vintern och advent. Och adventgranarna är ju så klart utsedda långt innan vintern faktiskt kommer, det gör allt så mycket enklare än att leta efter dem i djupsnö. Köpte även den första julklappen i förra veckan. =)

Inga kommentarer: