fredag 30 oktober 2009

Äntligen helg igen..


Sitter i köket, knappar på datorn och känner hur jag både blinkar och andas saktare än vanligt. Doften av middagen som står i ugnen sprider sig sakta i huset. Jag känner totalt lugn inombords.
Lilleman ligger i sin vagga i vårt sovrum och sover så sött, och min lilla skrutt sitter framför tv:n i vardagsrummet och sneglar på barntv samtidigt som kan låter bilarna köra fram och tillbaka över soffan. Från badrummen hörs ljuden då herr Sambo spolar och njuter av en dusch efter en dags hårt arbete.
Jag blinkar återigen sakta och tänker "Äntligen helg.." Hela familjen samlad och ska få mysa tillsammans ännu en helg. *kärlek*
Allhelgona helgen är här och hemma hos oss ska vi tända ljus, äta gott och minnas dom som inte längre är med oss.
Önskar en trevlig helg åt er alla..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå du är inte lätt att nå???!! Har du bytt
mobil
nummer??? Hur som haver hade jag tänkt hälsa på till veckan om det passar jag jobbar bara måndag sen ledig alla dagar. Sen undrar jag om ni vill vara med på presenten ?? Ha en fin helg kram Frida