lördag 3 oktober 2009

Vackra morgon

Sitter vid köksfönstret och tittar ut, elementet kör för fullt och jag blir alldeles varm om benen. Det är soligt och fint ute, men kallt. Jag har just pälsat på den yngre av killarna här hemma för han skulle följa sin far ut och byta däck på bilen. Det blir rökmoln runt huvudet på dom när dom skrattande går iväg till parkeringen.
Ingen bebis i natt heller trots att jag i går eftermiddag slog på hög musik och dansade loss med häftiga höftrörelser och en dammtrasa i ena handen i över en timma!
Ja det var väl kanske lika bra, det betyder ju att jag i dag kan följa med på Eddies dop! *mysigt* Eller som sonen yttrycker sig "Eddie ska döpas till Eddie.. och få vatten på huvudet!" Ja.. det är ju så det är.
Nu ska jag sjunka ned i badet tror jag bestämt.

Ha en underbar Lördag allihopa.

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Hej hopp! Vilken trevlig dag det kommer att bli:-D, Jackan har jag köpt eller beställt från H&M:-D Ses snart kram