fredag 2 oktober 2009

Hysteriska människor

Jag omger mig ju gärna med människor som sprider glädje och skratt i min vardag. En av dessa är ju så klart min älskade son som alltid kommer med störtsköna kommentarer, herr Sambo som får mig att skratta många många gånger per dag, och sedan så har jag ju även min styvfar!
Han är precis på samma nivå som jag själv och i dag skrattade jag gott åt dessa två inne på Blomsterlandet. Det var många äldre damer som gick förbi och drog på smilbanden kan jag avslöja! Jag tror att den enda som inte log i sammanhanget var min älskade mor.. hon gick och gömde sig bakanför en hylla... undrar varför =)




Här ser ni det galna som jag köpt i dag... Julgranspynt!! Jo jag vet.. men dom hade fina saker och dessutom 25% rabatt på Blomsterlandet nu efter att dom stängt ned det ena. Granen blir frostigt vit i år.. Herr Sambo visste inte riktigt hur han skulle reagera tror jag utan bara suckade och skakade på huvudet.
Nu ligger dom undanstoppade i säkert förvar och inväntar julen.

Inga kommentarer: