onsdag 28 oktober 2009

Vilken tur

Tänk va man kan vara på rätt plats vid rätt tillfälle ibland. Vi gav oss i dag ut i det strålande vädret i dag för att ta en promenad. Liam ville gå till lekparken, så det blev dit vi styrde kosan. Jag, Liam, Charlie i vagnen & så min mor och styvfar.
Väl på lekparken så står det tre kommunal anställda och mätar och håller på en massa. Mamma börjar prata med kvinnan som var ibland dem och det visar sig att dom ska gör om lekparken! (Ääääntligen, den har sett likadan ut sedan jag var liten och är hemsk, urtrist och farlig!) Så frågar kvinnan en massa frågor, vi får komma med önskemål och det slutar med att hon ger mig sitt kort ifall det skulle vara så att jag eller någon annan barnfamilj häromkring skulle vilja komma med önskemål eller tips.
Så härligt det kändes att få chans att vara med och föreslå saker då det gäller detta, för denna lekpark är något som stört mig otroligt mycket nu i flera år. Den behöver verkligen en rejäl uppryckning!




Min lilla söta kille, känner alltid på sig då det är ett fototillfälle och passar på att le in i kameran. =)

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Vad roligt att ni får vara med och påverka, jag försökte få tag på dig häromkvällen men du sov, jag tänkte höra vad du gör i morgon kväll??? Kram