torsdag 1 oktober 2009

1:a Oktober i dag

Sonen var helt överlycklig på väg till dagis. "Titta mamma, det blir spår efter mig på gräsmattan!!"
Tänk att det kan vara så roligt med frost..


Hösten är vacker.. det är bara att erkänna det, och det blir så mysigt då man får pynta med lite ris av olika slag.









Promenaden i dag var ljuvlig och jag hoppas att ni är fler som jag som är lediga i dag och kan passa på att njuta av det vackra vädret.

Gick förbi min mor nu på morgonen också och vips så stod jag där med kam och sax i hand och har hunnit med att klippa hennes hår nu på morgonen..
Hur gick det där till riktigt mamma?! Jag tror att ni gjort upp en plan där hemma ifall jag skulle råka komma förbi så skulle ni lura mig till detta!
Men hon blev fin och det är ju huvudsaken! =)
Nu är det dags för lunch talar min mage högljutt om för mig och så ska jag nog vila lite innan lilleman ska hämtas från dagis.



Inga kommentarer: