måndag 26 oktober 2009

Läsning & planering


Eftersom denna underbara tidning damp ned i postlådan häromdagen nu bläddrar jag förstrött i den och funderar på julen. Vad vill jag hinna åstadkomma till advent? Vad ska bakas och HUR ska jag hinna det?! =) Måste nog planera och göra en lista på allt som ska hända här hemma inom kort.. Hemma hos oss är det en tradition att den första advent är det mysfika med hela stora familjen. Och till detta så vill jag ju förstås att det ska vara massa julstämning och fint. Jag har en känsla av att det kommer att ta lååång tid att göra allt klart i år, så för att undvika stressen så gäller det att börja i tid.
nu får det vara nog... det är ju inte dags än. hi hi

1 kommentar:

Sofia sa...

Men finns det nåt bättre än att få börja planera julen? Själv har jag infört traditionen "glögg och spel hemma hos Sofia" vid första advent. Jättemysigt! Längtar! =)

Synd bara att det aldrig får vara vitt här vid den tiden...

Kram