måndag 19 oktober 2009

Måndag ska det stökas och städas..

I dag har febern till största del gett med sig. *skönt*
Jag har suttit vid datorn i dag och letat efter en fin overall till vår minsta älskling.. denna är från Sweet funky och jag tycker att den är söt.

Just nu så skämmer jag totalt bort mig själv genom att helt utan anledning, mitt på dagen äta en bakelse och dricka läskeblask.. MUMS är det ska jag ta och tala om.
Men trots att jag faktiskt redan gått ned alla kilon som jag gick upp med Charlie under graviditeten så blir man ju lite orolig. För om man vänjer sig med att äta en massa sötsaker hela tiden, jag menar det går ju bra så länge men ammar men vad händer sedan... Då kommer jag att svälla upp som en ballong! Bäst att inte göra sådant här beteende till en vana kanske. =)

Nu ska det stökas och städas här hemma.. Jag önskar att inte mina tuttar fortfarande smärtade, för då hade jag gått ut och tillverkat en ny knoppbräda till köket!... Ja ja, en annan dag.

3 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Inreda Mera Hemma sa...

Vilken fin overall, i like:-D höres på torsdag om fredag kram kram

Sofia sa...

Den var jätte fin!
Du skulle ju annars kunna lura i din sambo lika mycket sötsaker, för då känns det inte lika hemskt om man är två som ökar i vikt... =)

Kram