tisdag 3 november 2009

Vaken och lycklig.

Oj det har varit några hektiska dagar nu, har inte haft tid att blogga. Jag myser med söner, tar hand om hem och hushåll, träffar vänner och bekanta, kör turer till bvc, går fram och tillbaka med äldre killen till dagis och målar och står i i vardagsrummet. (Jag kan bara tala om att det blir jättesnyggt och jag är vansinnigt nöjd.)
Och så i går var dagen med stort D.. många härliga glada överaskningar och jag känner mig otroligt lycklig och ännu mer tillfreds med livet än jag i vanliga fall är, det vill ju inte säga lite det. Men nu har lixom ALLA pusselbitar fallit på plats, över 1 1/2 års planering och jobb visade äntligen det resultat som jag ville. *lycka lycka*
Nä nu måste jag pilla i oss frukost innan det bär iväg mot dagis.
Härliga Tisdag

Inga kommentarer: