måndag 9 november 2009

Nu börjar veckan om igen


I går var det ju farsdag och det firades med present och en massa jobb! *Förlåt älskling*
Studsmattan ute packades ihop, lister kapades och sattes upp och herr Sambo hjälpte mig även att kapa till material så att jag ska kunna göra mig en ny knoppbräda. Förrådet söktes igenom efter vinterns kläder och skor.
Hann även baka tre sorters kakor och när kvällen kom så somnade jag med fingrarna på tangenterna när jag tänkt blogga om helgen. =)
Liam är fortfarande krasslig och stannar hemma från dagis även i dag.
Vi ska en sväng på Bvc för att mäta och väga lillen, annars så kommer dagen att gå i städandets tecken. Det känns som att jag inte gjort annat än att dra fram i flera veckor nu och trots dammsugare och mopp så känns det aldrig riktigt rent.. Är detta baksidan av att vara mamma till två små.. att det känns som att man aldrig hinner klart och blir avbruten hela tiden, eller är det så att frun i huset råkar vara så pedant att jag inte kan släppa taget och låta hemmet förfalla lite ibland?!? Jag vet inte jag..

Inga kommentarer: