torsdag 26 november 2009

Vad vågen säger

I mitt öra viskar vågen just nu bara vackra saker.. Den säger att knyttet i min famn väger 6 kilo nu.. alldeles ljuvligt vad han växer och mår bra. Det gör mig lycklig! Den säger att 18,5 kilos sprallighet ger mamma mysiga kramar och är på ett så bra humör att dagarna härligt flyter fram i stilla ro. Och den visar mig det magiska numret 56.. vilket innebär att jag sakta men säkert är på väg mot mina 52 kilon som jag vill väga! Den är trots allt inte bara av ondo den där vågen..

I dag är jag trött.. har inte sovit så bra de sista nätterna och nu känner jag mig riktigt slö faktiskt. I kväll är det Me&I-party som jag lovat att infinna mig på men jag funderar allvarligt på att ställa in det. Vi får väl se vad jag prioriterar.. kläder eller sömn! =) Nu är det advent i vårt hus. I princip allt är klart! *skönt*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Svarade ju aldrig på ditt mess. Jag tror att du gjorde rätt i att prioritera sömnen...Me & I har fina kläder men det fanns inte så mkt utbud och storlekar kvar eftersom att det kommer en ny kollektion i februari. Hoppas allt är bra! LÄngtar efter att träffa Charlie! /Sandra

Anonym sa...

och Liam SÅKLART, okej dig & jonas med =) pöss

Sofia sa...

Jag håller inte med! Just nu är vågen skit! Jag kom mig själv med att sitta och fundera över undanflykter inför den kommande prövningen... Det enda som kan rädda mig nu är dina insatser som en feeder. Jag vet att du vill! Kom igen!! =)

Kram