tisdag 10 november 2009

Så här glad kan man vara om man är världens bästa Liam! Fast inte alltid...
I morse så kom han tassande ned för trappan, jag var redan uppe och var i mitt esse.. stod på köksbordet och skruvade frenetiskt fast knoppbrädan ovanför köksfönstret! "Hej mamma jag är vaken nu!" Konstaterade han och satte sig på en av köksstolarna och tittade upp på mig. "Jaså.. ja jag också" svarade jag och försökte hålla upp den rätt långa brädan samtidigt som jag hanterade skruvdragaren.
Liam satt tyst en stund och bara tittade och sedan säger han... "Jag blir så förtvivlad av att det levde om så mycket på nedervåningen!!".... *Översättning* SLUTA VARA UPPE INNAN DINA BARN OCH LEVA OM PÅ MORGONEN KNÄPPA MAMMA!!! =)
Stackars barn, vad är dom födda in i för slags familj?!? *hihi*

Inga kommentarer: