lördag 14 november 2009

Jag är trött..


Jag är trött och slut denna vecka och det tycks inte gå om. Jag stänger in mig här hemma och blir otroligt less på att sitta stilla och bara vara samtidigt som jag verkligen inte orkar göra något annat. Nu börjar att vara uppe på natten och amma verkligen vara tungt. Eller det gick bra tidigare, innan Charlie bestämde sig för att vara vaken på kvällarna. För det är då jag är som tröttast och verkligen behöver sova.

Hur som haver så är vi hemma nu allihopa. Sambon är förkyld och låter som en pubertetspojke eftersom att han är så hes att rösten skär sig hela tiden. Liam är inne i värsta lekilet och förutom när han vill leka med oss så märkar man knappt av honom, han stänger in sig på sitt rum och leker i timmar!

Charlie är trött i dag och har valt att parkera sig på Sambons bröst & dom tar det lugnt på soffan tillsammans.

Jag har en stek på spisen, och strax kommer mor med man hit för att njuta av middag och hockey!
Ha en skön Lördags kväll allihopa.

Inga kommentarer: