söndag 15 november 2009

Inte alltid som man planerat..

Dessa underbara pojkar sitter bredvid mig i vardagsrummet. Den här utsikten får alltid mitt hjärta att smälta totalt. Min älskade herr Sambo och så världens sötaste bakhuvud a lá Charlie med en krans av hår precis som en gammal gubbe! Jag brukar säga att han ser ut som Raymonds (Alla älskar Raymond) pappa bakifrån. Då säger herr Sambo att jag är elak.. men det syns ju så tydligt! =D Världens finaste lilla krans är det iallafall!!
I kväll hade vi planerat att flytta på bokhyllan och måla sista väggen i vardagsrummet.. men lilleman vill bara kramas och bli buren (och då menar jag buren, han gallskriker om man sätter sig) så det är väl bara att invänta att han somnar och se hur mycket av kvällen som är kvar då!
Det blir inte alltid som man planerat.
Ha en skön Söndagskväll och passa på att vila upp er inför en ny vecka.

Inga kommentarer: