lördag 14 november 2009

Kvällen som smög sig på

Kvällen består av mys och tända ljus. Allt känns så mycket bättre i skenet av tända ljus.
Liam har även i kväll gått över till gammelmormor för att övernatta och jag och herr Sambo sitter i soffan, tittar på Die Hard på tv:n & försöker få Charlie att somna. Han vill inte riktigt vara med på det, men skam den som ger sig! =)

Mina fina muggar/små krukor som jag hittade i dag på second hand för 5:- st. Dom hittade en plats på hyllan i vardagsrummen och ska så småningom få mossa och hyacinter planterade i sig.
Hittade även gamla ljushållare för 10:- styck som var mycket bättre än dom jag hade sedan tidigare. Jag älskar second hand och loppisar. Att gå runt och titta på saker, men att inte se dom för vad dom är utan vad dom kan bli.. det är då man verkligen kan fynda!

Inga kommentarer: