torsdag 5 november 2009

Jag tvättar i dag och torktummlaren kör för fullt den också... då somnar den lilla sonen förnöjt på skötbordet som ligger alldeles just bredvid. =) Han älskar när vi har på den.. skumt eftersom att den verkligen låter som en skördetröska! *hihi*
Helt galet rörigt blir det då man håller på med något projekt. Fast jag ska ju inte låtsas att jag inte gillar att hålla på med sånt här röran till trots. =)
(Ser ni min fina ljuskrona som hänger ute på altanen?! Den passar verkligen perfekt där.)



Återigen så finner jag mig själv att vara i den tiden på året då hela mitt tänkande kretsar kring "Detta måste jag hinna innan jul." Jag avslutar var och varannan mening med innan jul och tycks tro att den inte kommer att komma till oss ifall jag inte lyckas få till en komplett och harmonisk stämning här hemma.
Men vad att göra, jag älskar ju julen och alla saker ligger startklara i garderoberna och bara inväntar advent. Bara jag får måla klart så kommer säkert en och annan liten gran och lite ris att börja finna sin väg in i vårt hem. =)

Inga kommentarer: