lördag 28 november 2009

Ljuvliga morgon

Julmusiken strömmar ur högtalarna, det är bara jag som är vaken. Resten av familjen har bestämt sig att ta sovmorgon. En sats med småkakor är påbörjad och efter att doften av nybakat fyllt vårt hus ska jag gå ut på min dagliga morgonpromenad och släpa med mig lite mer granris hem från skogen.
I morgon är det första advent och jag har nästan fjärilar i magen av lycka. Denna jul får vi mysa ihop oss och njuta av allt det ljuvliga med våra TVÅ barn! Vi är nu en familj på fyra stycken och på något skumt sätt så känns det mer som en familj än när vi var tre... Och detta blir vår första jul tillsammans allihopa.
Jag hoppas på en vit, varm och lycklig jul tillsammans med alla jag älskar. Hoppas såklart att ni alla får detsamma!

Stora lyckliga kramar från mig till er.

Inga kommentarer: