måndag 1 juni 2009

Första Juni.

Och graviditeten är i vecka 24. Jag håller vikten vilket jag är nöjd över, Mitt bäcken krånglar inte alls som det gjorde sist, jag hålls ännu inte vaken av halsbränna och jag klarar av att motionera och går inte upp och äter på nätterna. Kort sagt allt gott!
Sprungit på stan i dag menans lilleman var på dagis. Hittade ett underbart blommigt tyg som jag ska sy sommriga kuddar till soffan av. (25% på alla mönstrade tyger på Olssons, passa på!)
Det blåser i dag så det är inte så skönt att vara ute.. jag klarar av alla väder förutom blåst, det är det värsta jag vet. Speciellt att sitta ute och äta då det blåser, det avskyr jag.

HUR SOM HELST

Nu ska vi ta och peta i oss lite middag och invänta att världens bästa sambo kommer hem från jobbet så vi kan mysa ihop oss alla tre.

Inga kommentarer: