tisdag 9 juni 2009

Godmorgon Tisdag

Jag har varit vaken i nu ett tag sedan sambon for på jobbet, och alldeles just så började det röra sig i sängen bredvid mig. Nu har lilla lurvhuvudet till prins vaknat. Det är så mysigt när han sätter sig upp och gnuggar ögonen och man får ett pipigt litet "Godmorgon mamma" av honom. Lilla skrutten, har hittat åt en massa gamla kort... så söt. Här var han 1 år. Tänk att han slutade med tutten då han var 1 1/2 år.. undrar hur länge denna unge kommer att ha tutten. Jag undrar vem som kommer att titta ut, vad han kommer att vara för person?!

I går var syster och son på besök, hon ryckte så klart in och lagade maten och jag fick sätta mig till dukat bort. *skönt* Så hade hon med sig en hel sopsäck med bebiskläder, jag kan avslöja att denna unge INTE kommer att behöva gå näck om han inte vill. =)

Nä, nu är det dags för en härlig frukost.

Godmorgon



Inga kommentarer: