lördag 6 juni 2009

Lördag= Sveriges nationaldag & godisdag hos oss.

Liam älskar att ta kort, han springer runt och fotar sig själv, oss och ALLT annat. Han är även en rätt hyfsad fotograf faktiskt. =) Jag jublade av lycka när jag blev väckt av sonen nyss och upptäckte att solen skiner ute.. inget regn!! I dag ska det byggas, inhandla lite fler saker till bygget och sedan i kväll så kommer Jocke & Sandra, Jonas & Emelie för att umgås.

Varje Lödagmorgon låter ung. så här hemma hos oss. "Mamma, är det Lördag i dag?" "Mmmm" svarar jag trött. "Men kan jag få godis då?" "Ja senare i dag" "Meeeeeen ååh, jag vill ha det NUUU jag behöver ingen mat jag behöver bara godis..." Och så är godistjatet i gång hela dagen ända fram till att han faktiskt får sin påse. Han lever för allt som är sött, det är det bästa han vet, jag undrar ändå om detta är resultatet av att jag åt så mycket godis då han låg i magen?!

Nä nu blir det frukost.

Trevlig nationaldag på er.

Inga kommentarer: