måndag 8 juni 2009

Fötterna i högläge och så andas...

Puh, jag höll just på att tuppa av på köksgolvet. Nu ligger jag i sängen och världens bästa son har serverat mig juice så att jag ska börja må bättre.
Jag och mina jättebrillor i bilen i dag mot stadens alla spännande äventyr. =) Och så den jättesöta lilla bodyn är inköpt på Lindéx för endast 69:-, jag har ju tvättat upp endel av Liams gamla kläder och jag upptäckte att dom var i beige, vitt och blått allihopa, omönstrade alltså. På denna var det ju en del grönt (I love) och en massa mönster.

Och så världens bästa son i sin jättefina tröja och röda byxor. Visst är det fint med färger och mönster?!
Åh mina ben, dom är som gelé.. Lillasyster med son ska komma hit och äta middag och umgås i kväll, jag undrar hur jag ska få ihop den middagen, tur att det är syster hon bangar inte för att rycka in då det behövs. Nä jag ska vila mina stackars ben en stund till.. Dom är inte vana att bära en tjockis på 64 kilo, det är nog det som är problemet!!!!


Inga kommentarer: