onsdag 3 juni 2009

Kvällen

Åh jag är så ruskigt sugen på vattenmelon just nu att jag snart kreverar, måste därför fresta er andra också med en bild!=)

Det blev så tyst i vardagsrummet innan middagen i dag, och inget svar trots att jag ropade.. så hade han pallat upp sig så här med alla kuddar och somnat så skönt.


Jag blev som full i skratt för nedanför honom på golvet så låg en massa dun från soffan som han legat och plockat! =) (Jag har tagit bort klädseln och tvättar från en av sittkuddarna och då sticker det ut dun)






Det damp inte ned någon bok i påstlådan i dag.. *Besviken* Ja ja, håller tummarna inför i morgon då.
I dag har jag sytt de nya kuddarna till vardagsrummet och så kom lilleman mitt i allt ihop och ville ha nya gardiner upp till hans rum.
Lydig som jag är så satte jag ju genast igång med det och i tid till att han skulle gå i säng så hängde de uppe.
Nu har vi redan helg här hemma eftersom att sambon är ledig två dagar denna vecka + hela helgen. *lyx*
Nu kommer svärfar och ska övernatta. Vilket svamligt inlägg... Jag är trött.. =)
Sov så gott bloggvärlden





1 kommentar:

TUMADRE sa...

Det måste ha varit den härligaste av alla kommentarer! :-)