söndag 21 juni 2009

Bilderna från midsommar.

Midsommarafton var toppenmysig. Världens bästa son hade lekkompis hela kvällen och nu kan jag säga att han verkligen funnit en ny vän. Dom lekte helt underbart hela kvällen, det är så mysigt att se då det verkligen fungerar. Lilla Ludvig måste nog vara en av de nöjdaste barn som jag känner, och dessutom så är han ju så underbart söt.


Sötaste flickor, lyckades dock inte få med ett kort på sötaste värdinnan eftersom att jag totalt glömde bort kameran efter vi ätit middag. =)




Grabbarna fixade med grillen och det blev riktigt riktigt gott.
Man har ju tyvärr en tendens att överäta och när borden på grund av kylan flyttades in så var jag den enda av alla som fortfarande satt med mat i munnen! Hmm... jag undrar varför magen växer så fort! =)















Vi kom inte hem förr´n klockan var 2 på natten och mina ögon stod nästan i kors då jag styrde bilen hemmåt. Liam gick i säng klockan 23 hos Emma och John och han vaknade aldrig ens då jag satte honom i bilen eller bar honom upp för trappan hemma.

Inga kommentarer: