söndag 2 augusti 2009

Sköna Söndag.

Liam campar hos gammelmormor i kväll igen.... Efter att ha varit rätt olydig inne hos henne och gråtit floder på grund av det så lugnar han sig och vänder sig mot henne "Gamma, har du inget frågetecken över varför jag gjorde som jag gjorde?!" Gammelmormor försöker hålla sig från att skratta och säger "Jo det skulle jag gärna vilja veta.. varför gjorde du så?" "Ja det bara blev så" svarar sonen och tycker att då var det färdigdiskuterat.
Vad tror ni.. jag tror att mamma oah pappa ALLTID ifrågasätter VARFÖR han gör som han gör när något blivit dumt och nu när han gjorde dumt så saknade han att få förklara just varför. =)
Jag och herr Sambo fick ett galet godis-sug och var tvugna att åka in till stan för att inhandla lite karameller. Nu ska vi se film och mysa i soffan.

Inga kommentarer: