tisdag 18 augusti 2009

Bland tall & gran

Ut i skogen, jättehärligt väder.. hittade knappt några bär alls, men vad spelar det för roll då det finns så många myrstackar! Det var dom som Liam koncentrerade sig mest på.


Springa och hoppa i skogen är tröttsamt, speciellt för någon med korta ben, och vi lyckades hitta en fläck med den mjukaste mossan, där passade lilleman på att vila en stund.







Världens sötaste bärplockare i barnstorlek fick han av gammelmormor i födelsedagspresent i år. Den fyllde han nu med största delen omogna små lingon. Under tiden hann jag lokalisera några stackars blåbär som fick följa med oss hem dom med.



2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Skulle inte du vila????

Dessie sa...

Jo men jag plockade väldigt lugnt! =) Jag blir tokig om jag inte får röra mig lite!!