måndag 3 augusti 2009

Mys på stan.


Allt gick bra hos barnmorskan. Fast jag ska hålla mig ifrån sötsaker eftersom att mina värden på glukosbelastningen ändå var lite höga tydligen! Skumt med tanke på att jag inte alls varit sötsugen under större delen av graviditeten och bara gått upp 7 kilo sedan inskrivningen! Killen har iallafall vänt sig och ligger just nu med huvudet nedåt, både sambon och sonen fick känna huvudet för det kändes så tydligt! En sväng på stan för att inhandla en ny almanacka ( detta är en sak som jag tycker är så mysigt, visst är det skumt.. Men att få välja ut och börja skriva i en ny almanacka varje år tycker jag verkligen om. Sitter det i från skolan tro? Visst va väl det också rätt mysigt att varje höst få köpa bokpapper, ett fint pennfodral och pennor i 200 olika färger och gärna med doft...jo nu pratar jag ju lågstadiet, inte gymnasiet. Hi hi) och äta lunch hann vi också. Träffade på lunchen min förra arbetskompis Ellinor så det blev som vanligt många skratt och rätt flummigt. Så kul att träffas efter en så lång tid och fortfarande vara precis som om vi umgåtts dagligen i alla år. Oj vilket svamligt inlägg detta blev.. Ja ja, tillbaka till vardagen.

Inga kommentarer: