onsdag 12 augusti 2009

Mår inte så bra just i dag..


I dag regnar det... klockan är halv sex och jag kan inte sova. Hjärtat tickar som på en tidsinställd bomb som jag är livrädd när som helst ska sprängas. Jag fick mig en utskällning i går, en obefogad, varav hälften inte gällde mig. Men hon vet vilka knappar hon ska trycka på för att få mig att må dåligt. Jag blir bara så förbannad att detta ska måsta tas 6 veckor innan jag ska föda. Jag behöver inte alls stress just nu, och tar det 100 gr. hårdare än vad jag gör i vanliga fall.. då skakar jag bara av mig och tänker att "ja men jag vet ju hur hon är, hon menar det inte så hårt som det låter, hon bara är sån" Men det kan jag inte nu... detta har legat och pyrt under större delen av sommaren och i går kväll smällde det.. Resultatet blev att jag grät i flera timmar och har en blandninga av magont & kräkkänslor, mina händer skakar och jag vill bara skrika och gråta hela tiden.
Jag vill verkligen och försöker styra och lugna ned mig i tanken, men det går inte...

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Men gumman, det där lät inge bra, vem skäller på dig?, Och i detta läge? Mycket dumt, du ska vila och snart få en bebis.. JAg ringer sen i dag stor kram

Emma sa...

Men huvva!! Vem är det som inte kan hålla sina känslor i schack och kanske prata ut om saker innan man skriker =(. Låter inte alls kul det där.. Hoppas du kan koppla bort det där nu...
KRAM