tisdag 4 augusti 2009

Kvällen är som sådan

I kväll har vi haft fint besök av Sofia. Efter middagen så fann vi (jag och Sofia) oss helt utan karaktär och begav oss därför mot Ursviken för att äta den STÖRSTA mjukglass som jag någonsin sett i hela mitt liv. Den var jättegod (även fast jag inte orkade äta upp hela, trots att jag faktiskt tog en liten bägare) så jag ska inte alls klaga, men nu måste jag bli bättre på att lyda barnmorskans order och hålla mig ifrån sockret!!
Nu har vi sett en bra film och Sofia har just åkt hem. Sambon sitter här i soffan och klagar över rollprestationerna och filmatiseringen i Hajen 3 som nu går på tv 6! Ha ha.. ja det är faktiskt skrattretande, men den är ju gammal så vi får väl ha lite överseende kanske.
Känner att mina ögonlock börjar bli tunga.. måste nog göra mig en kopp med te och krypa i säng.

Godnatt bloggvärlden

Inga kommentarer: