måndag 3 augusti 2009

Galet


Som avslutning på kvällen så bestämde sig herr Sambo för att gå lös på träden bakom vår gård, med handsågen!! Han kan han mannen i mitt liv.:) Så nu ligger stackar helt utpumpad i badkaret och återhämtar sig. Jag ska bege mig ut och måla. Barnmorskan försökte i dag att komma med tips om hur jag kan minska min stress.. Skriv en lista på allt som måste göras och sånt som faktiskt inte är lika viktigt, (så långt var jag helt klart med.) Så tar vi en dag och går våra ärenden och så kanske stressen minskar ju mer på listan jag tjeckar av. Jag bara nickade och höll med henne så klart och ville inte alls förklara att ifall det bara handlade om att gå ärenden så skulle jag inte alls vara stressad, men min lista består av saker som: bygg en altan,spackla å måla om vardagsrum och sätta lister där inne, sy ca. 200 olika saker, fylla frysen med bakverk och mat, måla ca. 200 saker, sortera allt i hela världen.. Osv. Men jag tänkte att om jag avslöjar detta så får ju hon veta att jag inte är riktigt klok och det vill jag gärna hålla så långt från sjukhuset som möjligt annars kanske jag blir inlagd. Ha ha. Nä nu måste jag faktiskt sätta fart innan jag hinner förslappas här i soffan.

Inga kommentarer: