torsdag 13 augusti 2009

Äntligen!!




Nu hoppas jag på att all stress kommer att lägga sig. Nu är dom inbokade sakerna som vi hade att göra klara!!!!!


En altan byggd- jupp, en altan riven- jajjamän, en riven altan bortforslad till tippen- jo det gjorde vi nyss, inreda i sinnet hemma- jahahaaaaa då det har jag gjort och gör jag, njuter av varje sekund. Lista och måla vardagsrummet- nope, har bestämt mig för att högaktningsfullt skita i det just nu!


Så ni ser, nu är det ordning och reda på torpet. Nu ska jag vila, mysa och pyssla i tempo som passar en höggravid kvinna istället för att jobba på som en hel karl. Jag har nu inlett mitt lugna tempo med ett varmt bad, hårinpackning och ansiktsbehandling.

1 kommentar:

Marri sa...

Det lät ju otroligt smart av dig. Lite lugn och ro behöver nog den höggravida kvinnan :) Altanen ser jättefin ut!