fredag 7 augusti 2009

Magi då den är som sämst.


Jag tycker att det är underligt att trots att den större delen av mina vardagliga aktiviteter består av att laga mat, stöka ur & i diskmaskinen, tvätta kläder, gå runt med trasan och torka, och dra runt på dammsugaren så upptäcker man helt plötsligt nån dag då och då HUR Skitigt det är hemma!!!!
Det är dessa dagar som jag får tuppjuck och vänder upp och ned på huset, gnuggar putsar och fejar tills mina händer flagnar.
Men just när det är klart så är det värt det för nu är det rent, tack gode, helgen är nu välkommen att komma även till vårt hus för nu luktar det som om det just varit med i en Grumme tvättsåpa reklam eller något liknande. (om det nu luktar något, men min själ har iallafall fått ro. =)... )
Nu är det dags för lunch och sedan beger vi oss på present och mat jakt. I eftermiddag har jag lovat grabbarna här hemma att vi ska åka och fiska. Så håll tummarna för att vi drar upp något. =)
Kram på er

Inga kommentarer: