fredag 14 augusti 2009

Aj aj aj

I dag har jag haft så mycket förvärkar att mina ögon snurrat runt i mitt huvud. Började dagen med att bada varmt i 2 timmar. Detta skulle nog ha hjälp om det inte var så att sonen hade cyklop och snorkel och skulle vara med och kasta sig fram och tillbaka som en frustande valross i badkaret.
Ringde till mamma och frågade om inte lilleman fick komma och hälsa på en stund. Tycker så synd om honom då jag mår så här för han tycker att det är sååååå tråkigt att bara höra "Mamma kan inte just nu, jag har så ont" så han behövde få träffa folk och leka av sig en stund. Eftersom att jag i princip inte kunnat stå eller gå i dag utan att livmodern börjat jobba på så har jag legat och vilat nästan hela dagen, det har verkligen behövts känner jag.
Det skulle vara så typiskt om liten skulle bestämma sig för att komma ut för tidigt just nu då hans far för en gångs skull dragit söderut över helgen... alldeles typiskt.
Eftersom att jag lovat sonen en myskväll då hans far skulle åka bort men inte kunnat ta mig iväg och handla något i dag så har jag nu slängt ihop en kladdkaka som vi ska avnjuta tillsammans med en teckad film.

Inga kommentarer: