fredag 3 juli 2009

Morgonstund

Nu har vi nyss vaknat här i huset. Jag har inte sovit gott i natt, magen har gjort jätteont och jag har hela natten varit tvungen att ligga med böjda ben.. ihopkrupen till en boll. Annars så har det som dragit och spänt längst ned i magen, som nästan ned mot ljumskarna.
Nu har jag iallafall klivit upp men kan inte gå rakt för att det gör så ont. Jag måste kanske ringa ett samtal i dag och höra med Mvc om det är något vanligt eller vad dom tror om saken.

I dag är det mulet ute och jag hade verkligen tänkt att det var en perfekt dag för att passa på att storstäda eftersom att jag överger den idén varje gång som solen skiner. Då hittar vi på roliga utomhusaktiviteter istället. Men jag kan ju inte gå runt här som en ostkrok och städa så vi får hoppas att det går över. Här är en nyare bild på vår lilla altan.. ni ser, sakta men säkert går det framåt. =)

Godmorgon

Inga kommentarer: