lördag 25 juli 2009

Leksaker och babydrömmar

Vi mötte upp Liams farbror i dag på stan och dom två bestämde sig för att gå på leksaksaffär och handla ALLT som kom i deras väg!!.. Måste jag tillägga att sonen är överlycklig?! =)
Jag hann stå och drömma mig bort bland amningskuddar och barnvagnar och insåg hur mycket jag verkligen vill ha nytt. Så hör jag två norrmän som pratar och efter ett tag så börjar jag titta på dem, helt hysteriska och lyckliga över våra billiga priser så har dom lastat en barnvagn, en bilbarnstol, gåstol, babysitter, en till bilstol och en MASSA annat och konkar sig glatt fram mot kassan! Där lämnade dom mig suckandes med en enda tanke i huvudet.. "Åh lyckliga människor, jag vill också ha en massa pengar att spendera på sånt just nu!" Den svenska avundsjukan visade sig lite tvärt där inne! =)

Inga kommentarer: