torsdag 2 juli 2009

Karusell och mys på stadsfesten

Nu har även jag och sonen besökt stadsfesten. Vi har riktigt lyxat till det med lunch på Calles uteservering, karusellåkning, sockervadd och slusch (stavas?)
Sonen var lycklig och jag höll på att skratta ihjäl mig då en av karusellerna som han satte sig i "huckrade" sig framåt så han fick hålla i sig och skrattade glatt över att det skakade så mycket.


Vi hann även med att köpa 3 par tröjor på Kappahl och 2 par solglasögon till honom. Och en present till lilla Eddie.





Det är riktigt skönt med mamma/son utflykter och jag måste säga att i dag har han varit så glad och verkligen uppfört sig exemplariskt. Fast det klart.. vi saknar ju pappa sådana här dagar, längtar verkligen tills du får semester älskling så att vi kan göra saker tillsammans alla tre.
Dagens applåd går till en herre som påpekade att jag hade en mycket vacker mage! Och Emma som berömde min outfit for today.. Dagarna blir så mycket bättre av såna små snälla kommentarer.

Inga kommentarer: