måndag 6 juli 2009

Detta gillas icket.

Det gick bra hos barnmorskan, fast mina järndepåer var lite låga så det blir nog att börja om med järnet trots allt. Dagens sömnsjuka har jag försökt lösa med att dricka kaffe med Sofia, första 2 kopparna kaffe på ca 7 månader.. detta uppskattades INTE av min kropp och nu mår jag jätteilla... Ska egentligen börja förbereda middagen men klarar inte av det just nu.

Nu har jag satt upp väggorden och målat en tavellist och satt upp ovanför vaggan. Jo ni ser rätt, tavellisten är böjd. Och så har jag inte riktigt hittat det som ska stå på den.. Var tvungen att sätta det rätt högt upp eftersom att spjälsängen ska stå under det när vi använt vaggan klart. Det ser bättre ut i verkligheten än vad det gör på bild. Men jag blev iallafall nöjd!

Äh men gud vad jag mår illa...

Inga kommentarer: