fredag 24 juli 2009

Morgonens skörd

Ho ho, vi bakar igen! =)
Oftast när jag plockar fram kameran och Liam ser att det är fotodax så "ler" han på detta sätt, genom att rynka ihop ansiktet och visa framtänderna. =)


Måste dela med bilder av det som fått mig att skratta nu på morgonen, har gjort dammsugare för första gången och titta hur dom stackarna ser ut! Ha ha, tur att som smakade bra iallafall. (dom blev liiiite snyggare efter att vi doppat dom i choklad.. men ytterst lite)







Nu ska det frysas in i frysboxen i förrådet så att det inte äts upp, för dit ids ingen gå och hämta!=)





2 kommentarer:

Sofia sa...

Det var nog bland det fulaste jag har sett... Men säkert jätte goda!! =)

Återkommer efter jul och smakar en...

Kram

Dessie sa...

Ja vet! Ha ha, jo men det tycker jag definitivt att du ska göra.. Kanske jag lyckats få dem snyggare då?! =)