torsdag 9 juli 2009

Gratispaket.


Hur värt som helst. Jag hittade ett erbjudande på nätet från Pampers där jag fick dra ut ett papper som jag skulle gå in med på Babyproffsen så skulle jag få ett paket för blivande föräldrar.
Gick dit och blev skickad därifrån med världens största paket som när jag kom hem visade sig innehålla en blöjhink med tillhörande påsar (fast årets upplaga är lyckligtvis HELT vita.) blöjor, tvättlappar, en tutte, en fin haklapp, amningsinlägg till mig, mild duschtvål. VA?!? Jag trodde inte att det var sant. Hur ofta ger någon bara bort sådana saker bara för att man ska få barn. Jag blev lycklig!!
Ps. Jag har världens sötaste sambo just nu. Han sitter med nål och tråd och försöker laga sin kofta. Han har aldrig sytt något tidigare och är jättekoncentrerad. *Det är sådana här små saker som kan få mig att bli så kär, han är så underbar*

Inga kommentarer: