fredag 3 juli 2009

Livet förändras

Vi skjutsade sambon till förfesten och träffade några vänner och stannade och pratade ett tag. Mycket trevligt att träffa folk och nog verkar det väl roligt med en festival men... Nu sitter jag och lilleman hemma i soffan. Vi har just badat och krupit ned i våra pyjamasar och har dukat upp med popcorn, vattenmelon och jordgubbar och en tecknad film och vår myskväll har just börjat och jag kan bara känna att jag är den som i kväll dragit vinstlott. Det är lustigt hur livet förändas, förr kändes det viktigt att gå på festivalen, det var en sommartradition som man i det närmsta var tvungen till. Och nu är jag alldeles förnöjd med att sitta hemma bredvid världens finaste lille kille och se hans tecknade film för 800-de gången.
Trots detta så ska jag dock se Tomas Ledin på tv:n i kväll eftersom att dom livesänder från stadsfesten i kväll. Kanske vi får se en skymt av herr Sambo om vi har tur!=)

Inga kommentarer: