måndag 13 september 2010

Husligt värre..

I dag sken solen över oss hela dagen. Jag började morgonen med att mata min surdeg som står på jäsning och gick sedan ut för att gräva upp några potatisar. Allt är härligt att göra ute då vädret är lika strålande som i dag. Nu till den riktiga och rätt viktiga frågan.. Vad gör man då Mr. Man tittar på röran i hallen, riktar blicken mot högen av skor på skostället och sedan borrar blicken i mig och anklagande säger "Hur många SKOR har du??". Plockar man ihop några och går ut med dem i förrådet?!... NEJ!
Man drar på sig snickarbyxorna och går ut för att i panik bygga ett STÖRRE skoställ! =) Och då man ändå håller på så drar man till med en hatthylla också. Jag lovar er bilder på det skeva underverket senare. *fniss*

En god kväll önskar jag er mina vänner.

Kram Dessie


1 kommentar:

Juristen från USA sa...

Nej nej nej! Det är inte så man gör... Man tvingar ut Mr Man som vågade klaga att bygga ett större skoställ..! =)