torsdag 16 september 2010

Härliga höst dag..

I dag skiner solen. Luften är klar och hösten är precis så där ljuvlig som den ska vara. I dag ska jag ut i trädgården och flytta om lite och förbereda inför nästa vår. Jag har bestämt att jordgubbslandet ska flyttas och istället så ska där byggas ett växthus!!!! *hurra*
Det kommer att bli så bra! Här får ni se mina blommiga fina stövlar som jag har på mig då det arbetas i trädgården. =) Rosa blommor och jag blir glad av att bara ta på mig dom.



Passar perfekt med min kanon rosa regnkappa som jag inhandlat. =)

Nu blir det först lunch och sedan ska jag och stövlarna ut och gräva.

Ha det gott!
Kram Dessie


3 kommentarer:

Mia sa...

VI har inte fått samma härliga väder i stockholm bara regn regn regn.
Lycka till med flytten av jordgubbarn som skall lämna plats till växthuset.

Trevlig kväll
kram Mia

sofie sa...

fan vad smart du är. jag köpte ett par lila-rosa-blommiga stövlar (som torkade sönder på en sommar, cred till skocentrum för det va). assnygga. sen köpte jag en röd regnjacka. en RÖD. jag såg ut som fan i helvete. tur att stövlarna torkade sönder.

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas det gick bra att pyssla i trädgården!
Så söta stövlar!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa