måndag 1 februari 2010

Inspiration sökes..

Mycket funderationer på hur vi vill ha vårt badrum... Eller vi... jag!! Jag planerar och bestämmer och så får herr Sambo vara med och arbeta!! Rättvist va!!?!! =D

Måste komma på hur jag vill ha badkaret.. funderar på att måla utsidan på det så att jag kan ta bort fronten på det, det blir så mycket lättare att städa under det. Kan man sätta nya ben på ett badkar??





Ja det finns hur mycket som helst att bestämma, och det finns 1000 ideér som snurrar i mitt huvud just nu.






1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Ja, du. Badrum är inte enkelt! Det är ju lite dyrt att göra om om man inte blir nöjd... Vi har ett gammalt badkar på fötter som ska målas om. Har köpt båtfärg till detta efter tips från en färgaffär. Tänkte ha det svart utanpå och vitt innuti. Lycka till!
Kram/ Anna