onsdag 10 februari 2010

Mina älsklingar..

Undertiden som jag och herr Sambo står och samtalar i köket så kommer Liam rullandes nedför trappan. Mitt hjärta hann stanna!! Men han fick bara några blåmärken och blev lite mörbultad, så det gick som tur var bra.
I dag har ingen av oss kommit ur vår pyjamas, vi dolar på här inne och jag rör mig i princip mellan soffan och sängen. Nu har vi alla trängt ihop oss i sängen och ser lite på tv. Måste få påpeka att vi har väldens snällaste barn, det märks verkligen en sån här dag då det inte är så mycket fart i mamma och pappa. Våra söta älsklingar, nu ska dom badas och sedan är det snart dags för sängen för dom små.
Trevlig kväll allihopa

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jisses vad rädd jag skulle ha blivit! Tur att det gick bra. Låter som om er dag har varit skön i alla fall.
Kram/ Anna

lottens vita och gröna sa...

huuu trappor är läskiga, men säger som pippi det är lättare att lära sig om man har en! må så gott, varmkram lotten