söndag 28 februari 2010

En önskan....

Sitter och tittar på bilder av täljstenskaminer på nätet.. Skulle så gärna vilja ha en sådan här liten nätt sak i vardagsrummet. Herr Sambo säger luft värmepump, och jag kamin.. men sedan så fick jag för mig att tillägga att han skulle få bestämma vad det skulle bli!!!?!! Hur kan man få för sig att säga nåt så dumt? =)
Åh vad jag skulle elda och mysa vid en sådan här liten skönhet. Den skulle passa perfekt hos oss!! Det är inte riktigt samma sak att sätta hela familjen framför värmepumpen och mysa känner jag! *hihi* (Just denna modell kallas Attityd 100 T, om någon undrar)


Kanske jag ska försöka önska mig den i födelsedagspresent eftersom att jag fyller år på Torsdag...
Kan ni förstå att det var 10 år sedan jag fyllde 18 år!! Helt galet vad tiden går. Vi måste försöka se till att göra det bästa av den då den försvinner så snabbt!
Det bästa för mig just nu är nog att krypa ihop i soffan och titta vidare på en film.
Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt! :) Tyckte att det var dags för mig med att börja skriva lite! ;) Finns ju en del att dela av sig av...

ja det var länge sen man såg av dig och de små trollen, vore mysigt att få se en skymt av den lille snart någon gång, han har ju vuxit och blivit så stor, går ju sååå fort!!

Fin kamin, vill också ha en... Helt klart roligare än annan uppvärmning!!! ;)

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

/Lina

lina-ochlivet.blogspot.com

Anonym sa...

Ja en kamin har ju en större mysfaktor, men tror värme pump är ett bättre alternativ ekonomisk+ värmemässigt. Vi kikar lite också fast då har vi ju kamin redan, och den vill jag inte va utan det är svårt... Tänkte höra om du har tid för besök i veckan? och vad du säger om måndag?Krams Frida