lördag 1 november 2008

En lördag..


I dag så är jag tämligen lat. Det enda av nytta som gjorts är att jag gjort allt vinterklart ute. Fick bryta loss endel saker från gräsmattan för att kunna ställa bort det för vintern.. men, så det kan gå om man måste göra allt i sista minuten. Jag försökte även få ned hållarna till adventsgranarna i backen innan tjälen slår till. Men det verkar som att jag är lite för sent ute och behöver få assistans av sambon för att tvinga ned dem!! =)

Oh, knackade just på dörren, det va småtjejerna som kom med jultidningarna som jag beställt. Gud, det går så fort tänk att om några veckor så är det advent.

Ja ja, hur som haver så är det halloween i dag och kvällen till ära så ska jag till Emma för lite kinamat och en inflyttningsfest och sedan vidare till Station för vidare förfriskningar. Jag undrar var mina lösögonfransar tagit vägen.. de skulle ju kunna komma till nytta en kväll som denna. Ja ja, allt här hemma verkar försvinna nu för tiden så det är väl bara att leta som efter allt annat!

Ha en trevlig halloween allihopa.

Inga kommentarer: