fredag 31 oktober 2008

Fortfarande inte


kommit mig ur pyjamasen... Cissi va just förbi men inte ens det fick mig att byta om. Varit till förrådet... oh ja, i min pyjamas!! =) I dag är sambon hemma och sjuk (stämbanden ur funktion) Så han ligger bredvid mig och piper och vi ser på Desperate.

Liam har just kommit hem från dagis med ska nu iväg igen och sova borta i natt. Jag kan inte hjälpa att fundera över om han redan passerat dessa "mamma är bäst dagar", eftersom att han inte tycks vilja vara hemma med mig längre.. här blir man lämnad mitt i sina försök att vara rolig och engagerad på olika sätt, för helt plötsligt så ställen han sig och ska till "gamma" eller mormor och så slår han deras nummer och hör om dom är hemma, sen drar han. Killen är tre. Enligt statistiken så kommer han inte att bli lättare för mitt lag att få honom att vilja vara med mig ju äldre han blir... *suck*

Ja ja, min plan om att vara rolig, klok, förstående, och bara helt enkelt helball morsa tycks redan ha gått i stöpet... jag är avslöjad, jag är bara en vanlig tråkig mamma.

Inga kommentarer: