torsdag 2 oktober 2008

Mörkt och blåsigt..


ho hoo.. har äntligen gjort om klädkammaren till just det. Jag har ju haft det som ett litet datarum tidigare, men nu äääntligen så får jag in mina kläder och databordet är utkastat!!!


Telefonen ringde just. Det va chefen på Nymek som informerade att dom på ett möte under dagen bestämt att all inhyrd personal slopas from. i dag. Så helt plötsligt så ska jag inte jobba nåt mer. Men att gå hemma med betalning är ju inte fy skam det heller.. =)


Ja ja, jag känner hur det höst städningen kliar i mina fingrar, så jag ska väl fortsätta med det. Lägger in ännu en grynig bild från min telefon. Måste leta åt sladden till kameran så jag kan överföra korten från den istället. Jäh jäh, en annan dag.

1 kommentar:

Sofia sa...

hej gumman!
Vad fint det blev! Jag vill också ha en klädkammare! Saknar den jag hade på Åsgatan... Men men, får väl skaffa en i nästa liv kanske... =)
Kram