måndag 13 oktober 2008

Förvirrad och utmattad.


Är fläckig... hela jag är täckt med vita fläckar och prickar. Detta är resultatet efter att jag dagen till ära klockan 6 i morse steg upp och tänkte nä nu eller aldrig. Nu gäller det, NU ska taket banne mig målas!! Sagt och gjort så kastades de flesta möbler och diverse saker ut ur vardags rummet och fyllde nu istället både kök, hall OCH halva vardags rummet fast denna delen va ju inplastad. När halva vardagsrummets tak var relativt vitt och jag hade mer färg på mig själv än i burken så ringer telefonen. Det va svärfar som ringde för att berätta att i kväll skulle dom komma, han och Jonas lillebror...." ??!?? NU??? Jaha... men...(helt plötsligt föll poletten ned, jag hade ju lovat dem att sova hos oss i en vecka eftersom att dom skulle jobba i stan... GAAAAAAAH!!!!!!) Jo nä men det klart att det går bra, det har jag ju lovat." Och så blev det panik att göra allt klart och ställa till i vardagsrummet så att vi kan umgås. Nä nu har jag ätit och är mätt och belåten så nu ska jag ta och hoppa i duschen så känner jag snart mig komplett.

Inga kommentarer: