måndag 27 oktober 2008

Dagen efter dagen efter.


I Lördags så träffade jag Anna på systemet efter att bestämt mig för att vin skulle inhandlas för nu va jag sugen på fest, och jag finner det bäst att alltid vara förberedd.=) Vi bestämde att vi skulle gå på old williams och se på hockeyn och dricka lite cider.. Sedan drog vi vidare till Annas syster Elin där vi drack vin och pratade. Där blev vi sittande länge och det va mycket trevligt!

Sedan drog dessa flickor vidare mot station där faktiskt inte ett enda danssteg intogs men det träffades en massa roligt folk!

Sov i stan och höll inte på att få mig upp ur soffan och bege mig hemmåt för jag va sååååå bakis, men till slut så var det bara att ge upp och gå on mot stan för att hämta bilen och köra hem eftersom att Emma, Johnn och Ludvig skulle komma vid middagstiden ( Och ha med sig maten..=) Stek och hemgjort potatismos å skysås! Mmmmm..BRA bakismat!) Vi pratade och jag skötte, mös och sjöng för Ludvig nästan hela kvällen, så jag kanske inte va så social mot de andra i slutändan..=) Men de är ju vuxna, så dom klarar ju säkert sig. hi hi

I dag så är planen pappersarbete och ett möte på arbetsförmedlingen sedan tycker jag att hem och sova låter som en bra plan, jag känner mig nämligen fortfarande inte alls utvilad efter helgens alla bravader! Nä nu ska jag göra mig klar och skjutsa lilleman på dagis och sätta igång med dagens sysslor. Och nästa helg är det dags igen för då är det inflyttningsfest hos Emma! Oj oj bäst jag vilar mycket så att jag orkar med. Orken är ju inte vad den brukade vara , nu i denna höga ålder. ;)

ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: