torsdag 9 oktober 2008

puh..











I morse klockan åtta drog jag upp till min mor för att hjälpa henne att tapetsera deras vardagsrum. Klockan fyra gick jag hem och inte ens hälften har vi hunnit.. *suck* Ska upp i morgon och fortsätta, hoppas det blir klart annars blir jag galen. Jag har själv en hel del att hinna här hemma.. (jag vet att jag låter som en sjuk person men det får ni stå ut med.. håll i er här kommer det) innan jul! =) Jag "måste" (läs vill) måla taket i vardagsrummet vitt, samt måla väggar och lister, pust så jobbigt. Men det kommer att bli såååå fint när det är klart. Och när det är dax för att dra fram pyntet innan advent i år så vill jag ha detta gjort. Nu har vi en hemsk smutsbeige färg som jag bara vill kräkas åt för att jag är så less den. Slänger in lite bilder så får ni titta er runt i vårt vardagsrum. =)

Inga kommentarer: